Категории раздела
|
Безпека дітей в інтернеті
На сайті подано доступну, практичну інформацію з Інтернет-безпеки, що дозволить навіть початківцям ефективно використовувати ресурси мережі й захистити себе від небажаного контенту. Матеріали для дітей, батьків і вчителів (інтерактивні сценарії, короткі тести, готові плани уроків), завдяки яким діти зможуть освоїти основи безпечної роботи в Інтернеті. 10 золотих правил безпеки в Інтернеті для дітей. 1. Нікому без дозволу батьків не давати особисту інформацію: домашню адресу, номер домашнього телефону, робочу адресу батьків, їхній номер телефону, назву й адресу школи. 2. Якщо знайдете якусь інформацію, що турбує вас, негайно сповістіть про це батьків. 3. Ніколи не погоджуватися на зустріч з людиною, з якою ви познайомилися в Інтернеті. Якщо все ж таки це необхідно, то спочатку потрібно спитати дозволу батьків, а зустріч повинна відбутися в громадському місці й у присутності батьків. 4. Не посилати свої фотографії чи іншу інформацію без дозволу батьків. 5. Не відповідати на невиховані і грубі листи. Якщо одержите такі листи не з вашої вини, то сповістіть про це батьків, нехай вони зв'яжуться з компанією, що надає послуги Інтернет. 6. Розробити з батьками правила користування Інтернетом. Особливо домовитися з ними про прийнятний час роботи в Інтернеті і сайти, до яких ви збираєтесь заходити. 7. Не заходити на аморальні сайти і не порушувати без згоди батьків ці правила. 8. Не давати нікому крім батьків свої паролі, навіть найближчим друзям. 9. Не робити протизаконних вчинків і речей в Інтернеті. 10. Не шкодити і не заважати іншим користувачам. Спеціалізовані веб-ресурси, посібники:
Програма «Безпека дітей в Інтернеті», що заснована компанією "Майкрософт Україна" в рамках програми "Партнерство в навчання". On-ляндія. Безпечна веб-країна
Електронна версія посібника з онлайн безпеки,що підготовлений фахівцями ''Київстар'' та Інституту психології ім.Г.С. Костюка НАПН України у рамках соціальної програми ''Безпека дітей в Інтернеті''
|
Поиск
Календарь
Архив записей
Друзья сайта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||