Четверг, 2018-04-26, 8:30 AM
Приветствую Вас Гость | RSS

Полтавська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 27

Категории раздела
Форма входа

Практичний психолог

 

Поради  батькам  для  допомоги  дітям  скласти  ЗНО

"Нетерпимість -  це  тавро  невігластва".Р.Еріх

З 25 листопада  по  10  грудня  в  Україні  щороку  проходить  акція  "16  днів  проти  насильства",  яка  почала  своє  існування  з  1991року.

Ця  акція  починається  25 листопада  тому,  що  в  цей  день всі  народи  відзначають  Міжнародний  день  боротьби  з  насильством  ,   а  закінчується  10  грудня  -   Міжнародним  днем   захисту  прав  людини.

Тематичний  спектр  занять,  що  проводяться   психологом    з   учнями     широкий,  спрямований  на  те,    щоб  учні  змогли  зрозуміти: 

-як  уникнути,  захиститися  від  насильства,  протистояти  тиску  групи,  зберегти  і  відстояти  свою  точку  зору;  

- більше  дізнатися  про  права та  при  цьому  не  забувати  про  обов*язки;

-  цінувати  і  розуміти   цінності  життя,   зберегти  своє  здоров*я;

- набувати  позитивного  досвіду  у  процесі  адаптації  і  соціалізації;

-толерантно  взаємодіяти,   підтримувати  позитивні  стосунки  у  спілкуванні.

                                               Фото  учнів  під  час  занять  на  "годинах  психолога".

Тема "Знаємо і  реалізуємо  свої  права".  

Права  дітей  у  малюнках.  Актуалізація   і  систематизація   отриманих  знань.

        

 

 

      

Учні  ознайомлюються  із  статтями    Конвенції  про  права  дитини.    

      

 

 

                      

            Робота у  парах.  Формування  навичок   захисту  власних  цінностей.  Аналіз  життєвих  ситуацій.                           

Гра  "Заверши  малюнок".

                                     "Толерантність - це  свобода у  різноманітті".                    

                                                                          "Головним  скарбом  життя  на  землі  є  здоров*я,  ...щоб  його  зберегти,  треба  багато  що  

                                                                           знати",  казали  древні.  

Тема  інтерактивного  заняття  -   "Людина  та  її  здоров*я".

 Завдання :

сприяти  усвідомленню  учасниками  здоров*я  як  провідної  загальнолюдської  цінності;

акцентувати  увагу  на  дотримання   навичок  здорового  способу  життя;

розглянути  проблему  ВІЛ, СНІДу   та  шляхи  запобігання  інфікуванню;

виявляти  людяність  і  співчуття  по  відношенню  до  людей  що  живуть  з  ВІЛ  інфекцією.         

 Про  шляхи  передачі  ВІЛ  і  СНІД.             

Вправа     "Пошук  фактів".  Формуємо  власну  думку.                                

Моделювання  шляхів  відмови  від  небезпечних  пропозицій.

Підсумок.   Людина  має  право  жити!

                                            "ВІЛ -інфікований,  ти-  не  самотній!"                                              

                                      Інтерактивне  заняття  "Бажання  жити  залежить  від  тебе!"

У  просвітницькій  діяльності  з  учнями  щодо  формування  здорового  способу  життя  та  профілактиці  ВІЛ  та  ризикованої  поведінки  у  ході  дискусій,  виконанні  ігрових   завдань  учасники  можуть  виробити  уявлення,   установки  із   запропонованої  теми  та  сформувати  відповідні  навички  (прийняття  рішень,  відмови  від  ризикованої  поведінки,  толерантного  відношення  до  інфікованих  тощо.)  Використовуючи  на  заняттях  активні  форми  навчання  (рольові  ігри,  моделювання  поведінки,  робота  у  малих  групах  рефлексія)  не  тільки  сприяють  попередженню  хвороб,  а  й  покращують  якість  життя.

На  занятті  учні  11  класу:

акцентували  увагу  на  попередженні  шляхів  інфікування,  дотриманні  здорового  способу  життя;

обговорили  та  виробили  правила  безпечної  поведінки  під  час  знайомств  та  відпочинку;

ознайомилися  із  ознаками  та  симптомами  ІПСШ;

виробили  алгоритм  дій  щодо  захисту  своїх  прав  на  повагу,  свободу (профілактика   щодо   так  званих    "легких  та  небезпечних"  видів  заробітку);

усвідомили  щодо  безпечного  та   толерантного    спілкування  із  ВІЛ -інфікованими.    

 

\

 

Розвиток  пізнавальної  сфери  учнів  молодшого  шкільного    віку.

Молодший  шкільний  вік  багатий  своїми  прихованими  здібностями,  які  важливо  дорослому   своєчасно  підтримати,  дати  відповідну  поживу   сприйняттю,  розуму,  уяві.  На  заняттях   по  розвитку   учням  пропонуються   різні   за   зхмістом  і   формою   завдання,  які  вчать   практично   розрізняти   розташування  предметів  і  явищ,  цілого  і  частини,   знаходження   спільних  та  відмінних  рис.

У  листопаді-грудні   2016 року  тривають  заняття  з  учнями  молодшого  шкільного  віку   по   розвитку    уваги,  пам*яті,  уяви,  формуванню  навичок  самостійної  роботи,  умінь  працювати  у  групі.

 

                            

                                                                                     Вправа "Дерево".Розвиток  зорово-моторної  координації,  уваги,

                                                                                                         зосередженості.                             

                              

Тема:"Тваринки".  Учні  під  час  виконання  вправи "Зайвий  малюнок". Розвиток  навичок  класифікації,  узагальнення,  зв*язного мовлення.

                                 

Тема "Лісове  царство". Вправа "Їжачок".  Розвиток  пам*яті,  мислення,  емпатії,  зорово-моторної  координації,  уяви,  навичок  малювання,  зв*язного  мовлення.

Тема" "Зима".  Вправа "Ялинка  для  звірят".  Розвиток уваги,  вміня  дотримуватися  певних  правил  та  умов, працювати у  парі.

 

                                 

Тема  "Тваринки".  Знайомство-презентація.

                                                                                                   

                      Формування мотивації навчання в шкільному віці без перебільшення можливо назвати однією із центральних проблем школи.

Мотивація навчання складається із багатьох, заміняючи одна іншу сторін ( соціальні ідеали, мета навчання, його мотиви, цілі, емоції, інтереси). Мотив навчання – це спрямованість учня на різні сторони учбової діяльності. У одних учнів у більшій мірі мотивує сам процес пізнання в ході навчання, у інших – стосунки с іншими людьми в ході навчання.

Проведені    у    вересні -  жовтні  2016  року  практичним  психологом    інтерактивні   заняття    з учнями   5-х   класів ,   були  спрямовані   на  розвиток  у  учнів   інтересу до діяльності, формування позитивних      мотиваційних   відносин.

Форма занять  побудована  була  таким  чином  - вправа  на розминку;  рольові  ігри,  робота  у  групах,  робота  у    парах,  обговорення,  рефлексія  та  інші  корисні  та  цікаві   для  учнів   види  і  форми  робіт.

   Заняття  1.   «Мотивація».

Підвищення  цінності  і  значимості  навчання  у школі,  підвищення  внутрішньої  навчальної  мотивації,  розвиток  інтересу  до  навчання.

Учні  5  класу  під  час  виконання  вправи  "Подаруй  посмішку  другові",  "Мої   мотиви  навчання".

                                                  

Учні  під  час  виконання  вправи  "Мої  враження".

                  

Формуємо  уміння  встановлювати  причинно-наслідкові  зв*язки.

Занняття  "Цінність  та   значимість  навчання".

Робота  у  групах  "Скринька  труднощів  та  іх  подолання".  

 

                                           

Учні  під  час  виконання вправи  "Човен  бажання".

                                           

Робота  у  парах.  Вправа  "Позитив".

                             

Вправа  "Я  все  зможу!"

                   

 

 У  жовтні  місяці 2016 року  практичним  психологом   школи   були  проведені  "години  психолога"   для   наймолодших  учнів  школи  -   першачків.     Заняття  з   образотерапії     були  спрямовані  на   зняття   психологічного    напруження   та  стресових   станів   у  6-7   річних   дітей,  які   щойно   потрапили  у   країну   знань.

 Мета  даних  занять  була  спрямована  на  активізацію  емоційно-  чуттєвої   сфери  учнів,  отриманню   позитивного   досвіду   взаємодії   у  групі,   формування  відчуття   безпеки   та   довіри,  розвитку  комунікативних  та  соціальних   навичок  учасників,  підвищення  самооцінки  та  зміцнення  особистої   ідентичності  дитини.

 Використання  у  роботі  з  учнями  казкових  фрагментів  налаштовує   учнів    на роботу.  "Десь    зовсім  поряд  є  чарівна  казкова   країна,  де   живуть  почуття  Радість,  Задоволення,  Цікавість..." 

Творчість  дітей,  що  реалізується  у  процесі    малювання,   дозволяє   висловити  і   відтворити  їх   внутрішні  почуття,  переживання,  сумніви,   сподівання,   радощі  у  символічній  формі,   це   є   засобом  вільного  самопізнання,   самовираження,   створює  атмосферу   довіри  й  уваги  до  внутрішнього  світу .

                                                                          ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ*Я ПРИ ЕМОЦІЙНОМУ ВИГОРАННІ ПЕДАГОГА"

26 січня 2016 року у Комунального закладу "Полтавська загальноосвітня школа I-III ступенів №27 Полтавської міської ради Полтавської області" відбувся тренінг для педагогів школи "Збереженння здоров*я при емоційному вигоранні педагога". 

Практичний психолог школи Боголюбська А.Ю. та соціальний педагог Кеян М.Г. провели для вчителів цікаві методики, завдяки яким можна було визначити ступінь свого професійного вигорання. Аліна Юріївна розповіла присутнім  про стресові ситуації та способи боротьби з ними, надала рекомендації щодо подолання "гострого" стресу.

Далі педагогічний колектив мав можливість подивитися цікаві відеоролики про щастя та задуматися над відеофрагментами з соціальної реклами: "Батьки і діти" та "Притча про батьків". Сподіваємося, що після тренінгу кожен засвоїв для себе найголовніші правила: у найскладнішій ситуації "не згущати" хмари, використовувати свою енергію у мирних цілях ))) та думати про те, що ми щасливі.  Адже коли наші рідні й близьки живі й здорові, це і є те найбільше щастя, яке, ми інколи, на жаль,  просто не помічаємо.

Тематична консультація для соціальних педагогів м.Полтави

15 жовтня 2014 року на базі Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №27 відбулася групова тематична консультація для соціальних педагогів навчальних закладів міста на тему: «Виконання працівниками психологічної служби державних цільових соціальних та регіональних програм». Зустріч провела соціальний педагог Полтавської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №27 Кеян Марина Гургенівна. Учасники консультації мали змогу теоретично ознайомитися зі специфікою виконання працівниками психологічної служби державних цільових соціальних та регіональних програм, а також можливість розглянути шляхи, форми та методи практичного застосування національних, державних та регіональних програм в своїй професійній діяльності. 

ПАМ'ЯТКА     БАТЬКАМ   П'ЯТИКЛАСНИКІВ

  • У ваших дітей   з являються  нові  проблеми - це  означає настання  підліткового  періоду, тому  радимо  бути вам  особливо спостережливим, уважним та терплячим.
  • У 5-у класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла  їх кількість , тому збільшується  і  час підготовки до уроків.
  • Доречно  забезпечувати своїм дітям удале поєднання відпочинку, фізичної праці та роботи над уроками.
  • Програми включають більше теоретичного матеріалу, тому радимо  привчити дітей міцно завчати окремі правила з математики, української мови.
  • Уважно стежте за рівнем виразного читання ваших дітей. Нехай удома вони виразно читають тексти, що задані з різних предметів,  які  розширяють  кругозір,  формують   зв язне  виразне  мовлення. 
  • Заведіть дітей у бібліотеку, читальний зал не силою, але привчайте до повсякденного читання художньої літератури, просіть їх переказати прочитане.
  • Стежте за порадами вчителів, записаними у щоденниках і робочих зошитах.
  • Попіклуйтесь  про те, щоб дитина була охайною в усьому, включаючи бережне ставлення до підручників.
  • Ніколи не поспішайте з висновками ані про дитину, ані про вчителя - прийдіть до школи, поспілкуйтеся з учителем.
  • Намагайтесь придбати для сімейної бібліотеки різноманітні словники та додаткову літературу.
  • Пам'ятайте, клас, де навчається ваша дитина, - ціле трьох колективів: дітей, батьків, учителів. Чим дружніші, цілеспрямованіші будуть ці колективи, тим у кращій атмосфері буде формуватись ваша дитина. Це залежить від кожного й від вас теж.
  • Не забувайте: дитину не можна карати за невміння, а терпляче вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати.
  • Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання - особистий приклад.
  • Дбайте про всебічний розвиток своєї дитини.
  • Умійте ставити себе на місце дитини.
  • Пам'ятайте: праця, зокрема навчальна, не завдає шкоди вихованню дитини, а бездіяльність - її перший ворог.

 

Інтерактивні заняття

У листопаді 2014 р. з учнями 5-х класів було проведено серію занять "Я у променях сонця".

Виховуємо  толерантність

Однією з найактуальніших  проблем  сьогодення  є  зростання  дитячої  агресивності.  На жаль,  діти  часто  спостерігають  як  в  реальному  житті  так  і  з  екранів  телевізора  сцени  жорстокості  і  насилля.  Але  дитину  можна  навчити,  як  протистояти  жорстокості,  не  переносити  її  в  повсякденне  життя.  Проведене  у  вересні   інтерактивне  заняття  з  учнями  6-А  класу  спрямоване  на  створення  доброзичливої  атмосфери  в  класному колективі; формуванні  навичок, необхідних  для  успішної  взаємодії,  розвитку  вміння  аналізувати  свою поведінку,  помічати  недоліки  та  позбавлятися  іх;  виховувати  повагу  до  висловлення  особистої  думки  кожного.

На  фото  -  виконання  вправи  "Фігура  монстра"  з  метою  аналізу  власної  поведінки  та  бажання  позбавитися  своїх  найгірших  рис.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Намальована    незвичайна  істота,  якій  учні  віддали  свої  найгірші  звички,  слова,  думки  -  знищена.                             

 

 

 

Поиск
Календарь
«  Апрель 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Copyright MyCorp © 2018
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz